Avisar de contenido inadecuado

Uvinum bekroond met de Best Customer Experience Award 2012

{
}

We zijn erg blij. De Best Customer Experience Institute organisatie, die is gevestigd in verschillende landen en is verantwoordelijk voor het beoordelen en belonen de beste praktijken op het gebied van Customer Service en ervaringen excellentie in klantenbinding, hebben onsbekroond met de BestCustomer Experience Award 2012 in de categorie Eten eCommerce.

 TAGS:

 

Het beste van alles, is dat we ons niet presenterden voor deze prijs. Er waren 2.000 mensen die 500 merken kozen, waaronder Uvinum-die concurreert in onze categorie met Caprabo of onze Ulabox vrienden. En we hebben gewonnen!En op de totale studie hebben we beter gepresteerd dan grote merken en diensten als Lastminute, het Engels Hof, ...en  anderen. Zoals altijd is alles bespreekbaar, maar uiteindelijk het belangrijkste is dat zelfs de gebruikers een gespecialiseerd bedrijf die ze hebben beoordeeld.

 

 TAGS:

Bijna 30.000 klanten hebben vertrouwen in ons in de twee jaar dat wij verkopen als wijnmarkt, sterke dranken of gastronomische producten. Intense twee jaar die we hebben verbeterd in kwaliteit van de dienstverlening, maar we hebben nog veel te doen. Er zijn veel tevreden klanten, maar ook iemand die niet zo erover tevreden. Maar deze award helpt ons verder vertrouwen om onze eigen weg te volgen. Bedankt iedereen voor dit beste cadeau van de Magi!

En een enorm knipoog naar onze klantendienst (María, Miguel, Giulia und Conchetta), die samenmet de rest van het team Uvinum-Verticommhun bestmakenomawards zoals deze mogelijk te zijn. Bedankt en vrolijke Magi!

{
}
{
}

Deja tu comentario Uvinum bekroond met de Best Customer Experience Award 2012

Identifícate en OboLog, o crea tu blog gratis si aún no estás registrado.

Avatar Tu nombre